اخبار

دعوت به حضور در جلسه مجمع عمومی سال ۱۴۰۰

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم پلاک ۱۹ شرکت آتیه داده پرداز برگزار می‌گردد حضور به هم رسانند.

دستور جلسه:

  • استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی.
  • تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
  • انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
  • انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار
  • تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره
  • تعیین پاداش هیئت‌مدیره

توضیحات:

با توجه به ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر نموده تا اطلاع ثانوی مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا در صورتی که با حضور حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار گردد امکان‌پذیر است، لذا به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور به سهامداران توصیه می‌گردد از حضور خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق سایت آپارات اقدام نمایند.

همچنین به جهت رعایت اصول بهداشتی مرتبط از شیوع بیماری کرونا از توزیع صورت‌های مالی، گزارش فعالیت هیئت‌مدیره و بسته‌های تبلیغاتی رایج در مجامع و پذیرایی خودداری می‌شود.

نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:

به موجب ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت و ماده ۱۹ اساسنامه، سهامداران محترمی که مایل به حضور در جلسه مجمع باشند باید با ارائه کارت ملی، شناسنامه، ورقه سهام و یا اعلامیه خرید سهام در بورس، قبل از شروع جلسه مجمع به آدرس مندرج در این آگهی مراجعه و برگ ورود به جلسه را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *