اخبار

سهام جایزه «اپرداز» به سهامداران برای آغاز فصلی نوین

با حضور حداکثری سهامداران در مجمع فوق العاده رقم خورد تصویب قطعی افزایش سرمایه ۶۷ درصدی آتیه داده پرداز

روابط عمومی شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) _مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) راس ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶٫۴٫۲۵ در محل سالن همایش‌های دانشگاه خاتم به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته با حضور بیش از ۷۴ درصد از سهامداران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هیئت‌رئیسه مجمع با حضور آقایان امیر جلیلوند به‌ عنوان رئیس، امید جلیلوند به‌ عنوان ناظر اول، ابراهیم مهبد به‌عنوان ناظر دوم و آرش فرهادی به‌عنوان دبیر مجمع تشکیل و مجمع وارد دستور جلسه به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه شد.

مجمع پس از قرائت گزارش هیئت‌مدیره و پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از محل سود انباشته به مجمع با هدف تجدید ساختار مالی و تامین نقدینگی مورد نیاز برای طرح‌های توسعه‌ای آتی با رای حداکثری سهامداران با این پیشنهاد موافقت کرد. به این ترتیب شرکت آتیه داده پرداز ظرف مهلت قانونی فرصت خواهد داشت تا سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی فعلی خود را از محل سود انباشته به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

لازم به ذکر است با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۱۳۹۵٫۱۲٫۳۰ شرکت آتیه داده پرداز، افزایش سرمایه فوق تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسیده و بنابراین به دارندگان حق تقدم سودی از بابت مجمع سالیانه تعلق نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *