اخبار

کسب رتبه اول بهره‌وری رایانه در سال ۹۵​

سازمان مدیریت صنعتی در نوزدهمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی، شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) را حائز رتبه نخست «بهره‌وری کل عوامل در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته» در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور دانسته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه داده پرداز؛ سازمان مدیریت صنعتی امروز دوشنبه ۴ بهمن‌ماه ۹۵ طی همایشی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور برخی وزیران دولت و سیاست‌گذاران اقتصادی و صنعتی و مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور مهم‌ترین نتایج رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور را اعلام کرد که هم‌زمان از شرکت‌های برتر در زمینه رشد سریع و شرکت‌های دارای رتبه‌های ویژه نیز تقدیر شد.

سازمان مدیریت صنعتی بر اساس نتایج رتبه‌بندی صورت گرفته با تکیه بر استاندارد IMI_100، شرکت آتیه داده پرداز (سهام عام) را در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور حائز رتبه اول «از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته» دانسته است.

از این رو امروز در همایش معرفی شرکت‌های برتر ایرانی با حضور مقامات و وزرای ذی‌ربط و همچنین متولیان و سیاست‌گذاران اقتصادی و صنعتی، از مدیران آتیه داده پرداز برای کسب این جایگاه ممتاز در کشور تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *