اخبار

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، فرامرز صابری جایگزین امیر جلیلوند شد.

جلسه تودیع مهندس امیر جلیلوند و معارفه مهندس فرامرز صابری، با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران، کارمندان شرکت و دیگر مهمانان، در فضایی صمیمانه برگزار شد. در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌های امیر و امید جلیلوند، فرامرز صابری که پیش از این نیز سمت قائم‌مقامی گروه را بر عهده داشت به عنوان مدیرعامل جدید آتیه داده پرداز معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه آتیه داده پرداز، در ابتدای این مراسم، با مرور دستاوردهای این شرکت در طول خدمت ۲۱ ساله امیر جلیلوند، از زحمات ایشان و امید جلیلوند که پیش از این در سمت معاون مالی آتیه‌ داده پرداز مشغول به کار بود، تقدیر به عمل آمد.

از جمله دستاوردهایی که به آن اشاره شد، بنیان‌گذاری خدمات پیامکی به عنوان یک رسانه در کشور، حضور گروه در بازار بورس و تولد سهام آپرداز، دریافت رتبه یک شورای انفورماتیک و ارائه راهکارهای بانکی و مالی به بیش از ۳۰ بانک در طول این سال‌ها بوده است.

در ادامه، فرامرز صابری ضمن تقدیر از زحمات امیر جلیلوند به عنوان مدیری توانمند، فعال و با اخلاق، افزود که تودیع امیر جلیلوند به معنای قطع همکاری با ایشان نیست و ما هم‌چنان از تجربیات ارزنده ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

امید جلیلوند، معاون مالی سابق آتیه داده پرداز، با ذکر خاطرات و شرح کوتاهی از مسیری که طی کردند، برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت کردند. در ادامه نیز امیر جلیلوند با حضور در جایگاه، ضمن تشکر از کلیه همکاران در شرکت آتیه داده پرداز، در خصوص ماموریت، فعالیت‌ها و عملکرد شرکت توضیحاتی را ارائه و ابراز امیدواری کرد که با کوشش، همدلی و تشریک مساعی کارمندان و مدیران این شرکت، آتیه داده پرداز، مسیر ترقی و تعالی را بهتر از قبل خواهد پیمود. امیر جلیلوند، فرامرز صابری را بهترین گزینه برای رهبری گروه و پیشبرد قدم‌های جدید آتیه داده پرداز خواند و از همه مدیران و کارمندان خواست تا او را در مسیر پیش ‌رو همراهی کنند.

فرامرز صابری مدیرعامل جدید گروه آتیه داده پرداز و عضو هیئت مدیره شرکت، دارای کارشناسی ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از این عهده‌دار معاونت فنی نیز بوده است. صابری از بنیان‌گذاران شرکت آتیه داده پرداز محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *