اخبار

یلدای ۱۴۰۱ شرکت آتیه داده‌ پرداز

یلدای ۱۴۰۱ شرکت آتیه داده‌ پرداز

شب یلدا به عنوان یک میراث فرهنگی و معنوی در ایران ثبت شده است. ایرانیان از قدیم‌الایام آخرین شب پاییز که طولانی‌ترین و تاریک‌ترین شب سال است را جشن می‌گیرند و با آجیل و شیرینی‌جات کام خود را شیرین کرده و این شب طولانی را با کنار هم بودن کوتاه می‌کنند.

واژه یلدا از یک کلمه سریانی گرفته شده است که به معنای زایش و تولد است. دلیل انتخاب اسم یلدا برای این شب زیبا این است که ایرانیان باستان و اجدادمان معتقد بودن که از روز اول زمستان روزها بلندتر می‌شود، مهر و نور دوباره متولد می‌شود و زمین جان تازه‌ای می‌گیرد. البته دلیل دیگر انتخاب اسم یلدا برای این مراسم و شب زیبا این است که با دور هم جمع شدن اقوام و دوستان بار دیگر مهر و عطوفت بین افراد به وجود می‌آید.

تیم منابع انسانی شرکت آتیه داده پرداز به همراه سایر کارمندان تصمیم گرفتند که به مناسبت شب یلدا، این آیین زیبا و دل‌نشین را در کنار یکدیگر جشن بگیرند. به همین علت در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ساعتی را به برگزاری این جشن پرداختند و تمامی اعضای شرکت در کنار هم جمع شده و خاطره‌ای زیبا از طولانی‌ترین شب سال ساختند؛ این جشن و دورهمی موجب همدلی بیشتر کارمندان در بخش‌های مختلف می‌شود.

۲۰ سال از شروع فعالیت شرکت آتیه داده پرداز می‌گذرد. این شرکت با دورهم جمع‌کردن متخصصین کارآمد و افرادی که به دنبال پیشرفت هستند، توانسته روزبه‌روز به سمت موفقیت بیشتر پیش برود. این شرکت شناخته شده و موفق با ارج نهادن به کارمندان خود و داشتن برنامه‌ای مشخص رو به جلو می‌رود و برای حفظ روحیه کارمندان تلاش می‌کند با برگزاری مراسم مهم و متفاوت حال خوبی در فضا و روحیه کارمندان به وجود آید.

جشن شب یلدا در کنار باسلوق، شیرینی هندوانه و گرمی لبو، این نکته مهم را به تمامی کارکنان آتیه داده پرداز یادآوری کرد که حتی تاریک‌ترین و طولانی‌ترین شب سال و زندگی نیز با کنار هم بودن می‌تواند به خوشی تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *